Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/4538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorUzunoğlu, Ebru-
dc.date.accessioned2023-06-16T17:52:34Z-
dc.date.available2023-06-16T17:52:34Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.issn1306-6293-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/81707-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/4538-
dc.description.abstractGünümüzde bir firmanın varlığını sürdürmesi müşteri kazanabilmeye ve onu sadık kılabilmeye dayanmakta; bu da müşteri odaklı çalışmayı zorunlu kılmaktadır. Ancak sürekli ürün ve marka mesajları ile yüzleşen müşterileri kazanmak ya da mevcutlarla ilişkileri koruyabilmek kolay bir iş değildir. Günümüzün bilinçli tüketicisi, bir ürün/hizmet tercihinde sadece ihtiyacını gidermeyi değil, satın aldığı ürünün farkını, kendisine artı ne değer vereceğini bilmek istemektedir. Bu noktada yeni pazarlama yaklaşımı, tüketici gözünde “değer” olarak adlandırılan özelliği bulmayı, değeri ürününe katmayı ve bunu en iyi şekilde tüketiciye duyurmayı hedeflemektedir. Değer İletim Sistemi söz konusu müşteri değerinin değeri seçme, değeri sağlama ve değeri iletme üçlemesi ile nasıl yönetileceğini açıklamaya çalışan bir yaklaşımdır.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofEskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectmüşteri odaklı pazarlamaen_US
dc.subjectpazarlamaen_US
dc.subjectdeğeren_US
dc.subjectbütünleşik pazarlama valueen_US
dc.subjectcustomer oriented marketingen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectintegrated marketingen_US
dc.titleMüşteri Odaklı Pazarlama Anlayışına Göre Değer Yaratma: Bir Model Olarak Değer İletim Sistemien_US
dc.typeArticleen_US
dc.departmentİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage11en_US
dc.identifier.endpage29en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid81707en_US
dc.identifier.scopusqualityN/A-
dc.identifier.wosqualityN/A-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.cerifentitytypePublications-
crisitem.author.dept04.03. Public Relations and Advertising-
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
3605.pdf426.25 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

2,488
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

928
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.