Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTürkel, Selin-
dc.contributor.authorAkti, Dicle-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:28:06Z-
dc.date.available2023-06-16T12:28:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=tqUiYt63sTQLTpozMJ92QpLLs0TJc2BbI9cNyWV1J8s9HrCPzpftz2W6lTfauD1V-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/202-
dc.description.abstractKâr Amacı Gütmeyen Kuruluşların uzun vadede ayakta kalabilmeleri ve rekabet ortamında fark yaratabilmeleri için itibarlarına yatırım yapmaları esastır. Literatürde pek çok ölçüm tekniği bulunmasına rağmen itibar hala karmaşık bir olgu olarak görünmektedir. Bu çalışmada, kâr amacı gütmeyen kuruluşların itibar yönetiminin daha iyi anlaşılması, kâr amacı gütmeyen kuruluşların rekabetçi piyasada fark yaratmaları ve itibarlarını daha iyi yönetebilmeleri için önemli bir kaynak olması beklenmektedir. Bu nedenle bu çalışma anlamsal ağ analizi kullanılarak yapılan antropomorfizm çalışması ile kar amacı gütmeyen kurumların itibarını sosyal beklenti yaklaşımı ile ölçen bir çalışmanın karşılaştırılması ile yapılmıştır (Türkel, 2018; Uçar vd., 2015)en_US
dc.description.abstractIt is essential for non-profit organizations to invest in their reputation in order to survive in the long term and to make a difference in the competitive environment. Although there are many measurement techniques available in the literature, reputation still appears to be a complex phenomenon. In this study, it is expected to be an important resource for a better understanding of reputation management of non-profit organizations, for non-profit organizations to make a difference in the competitive market and to better manage their reputation. For this reason, this study was conducted by comparing a network based anthropomorphic study of reputation with a measure of non profit reputation as a social expectation (Türkel, 2018; Uçar et al., 2015).en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titlePersonification of civil society organizations: A quantitative studyen_US
dc.title.alternativeSivil toplum kuruluşlarının kişileştirilmesi: Nicel bir çalışmaen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage130en_US
dc.institutionauthorAkti, Dicle-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid692344en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
202.pdf1.89 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

136
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

80
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.