Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTürkel, Selin-
dc.contributor.authorTanınmış, Elif-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:33:21Z-
dc.date.available2023-06-16T12:33:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=kIrIdtdJ31bRgjb6fHvMUfOcPD6kR80riWZsRmGILTGeLqIc48fYLnlMh3MFP_lI-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/334-
dc.description.abstractBu araştırma, bağımsız tiyatro üyelerinin sanat iletişimi özelinde, pazarlama iletişimi ve halkla ilişkilere yönelik tutumlarını ortaya koymayı amaçlamaktadır. Sanatsal ve kurumsal rekabet, ticari yaklaşım ve müşteri merkezli yaklaşım için kendi kendini yetiştirmiş aktörler ile eğitimli aktörler arasında anlamlı bir fark olacağı varsayılmaktadır. Ayrıca, kendi kendini yetiştirmiş aktörler ve eğitimli aktörler için izleyicileri segmentlere ayırmak için kullanılan kriterlerin ortak anlayışları da çalışmada ortaya çıkarılmıştır.en_US
dc.description.abstractThis research aims to reveal the attitudes of non-subsidised theatre members toward art communications specifically, marketing communications and public relations. It is hypothesized that there will be a meaningful difference between self-taught actors and professional actors for artistic and corporate competition, commercial approach and costumer centered approach. Also, the shared understandings of the criteria used to segment the audience for self-taught actors and professional actors are revealed in the study.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectReklamcılıken_US
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectSahne ve Görüntü Sanatlarıen_US
dc.subjectPerforming and Visual Artsen_US
dc.titleNon-subsidised theaters and arts communications – a semantic network analysis on marketing communications and public relationsen_US
dc.title.alternativeBağımsız tiyatrolar ve sanat iletişimi - pazarlama iletişimi ve halkla ilişkiler üzerine bir anlamsal ağ analizien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Pazarlama İletişimi ve Halkla İlişkiler Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage149en_US
dc.institutionauthorTanınmış, Elif-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid773505en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
2444.pdf2.71 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

82
checked on Sep 30, 2024

Download(s)

30
checked on Sep 30, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.