Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/39
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlankuş, Gazihan-
dc.contributor.authorDiker, Yiğit-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:27:31Z-
dc.date.available2023-06-16T12:27:31Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=RrI-Krk3A-RkF4YfHofuk0tQFHQ2djofBv9V1SMVO-SDOZbe1gag-XCye_iKQx1Q-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/39-
dc.description.abstractSınav dönemlerini planlamak ve planladıkları programa uyarak çalışmak birçok lisans öğrencisinin problemidir. Sınav dönemleri çok stresli ve yoğun olduğu için kimi öğrenci program oluşturmakta güçlük çeker. Kimisi de programı oluştursa bile bu programa sadık kalmakta zorlanmaktadır. Hatta sadece onları çalışmaya teşvik edecek kişiler veya hedefler olmaması bile bazen programlarını yerine getirememelerine neden olmaktadır. Biz lisans öğrencilerine sınav dönemlerini planlamaları ve planlarına sadık kalarak çalışmalarını sürdürmeleri için bir mobil uygulama geliştiriyoruz. Bu uygulamada stresli ve yoğun sınav dönemlerinde program oluşturmakta zorluk çeken öğrencilere bize verdikleri ders çalışma alışkanlıkları bilgileri ile ders çalışma programları oluşturuyoruz. Oluşturulan programlara sadık kalmaları için motivasyon arttırıcı hatırlatmalar ile onları çalışmaya teşvik ediyoruz. Uygulamanın yapım aşaması için öğrencilerle yapılan görüşmeler, ürün haline geldikten sonraki öğrenciler üzerindeki etkisi ve öğrencilerin uygulamaya bakış açıları öğrencilerden gelen veriler ile değerlendirilmektedir.en_US
dc.description.abstractCreating a study schedule during an exam period and subsequently following that schedule is quite difficult for many undergraduate students. Some students have a difficulty in creating a study plan because exam periods are very stressful and intense. In addition, some have difficulty in following a schedule even if they have created the schedule themselves. Furthermore, some students lack friends and goals to encourage them to follow their study schedules. We iteratively designed and developed a mobile application for undergraduate students to plan for their exam periods and to motivate them to follow their plans. In this application, we collect information such as study habits of students and use them to create course study schedules for students who have difficulties in creating study schedules during their stressful and intensive exam periods. We encourage them to work using motivation enhancing notifications that helps them focus on the study schedule. Interviews with students during the application development process, and the effects of application and student feedbacks after the application becomes a product that will guide us.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimen_US
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleExam planner: A mobile application for motivating students to study for examsen_US
dc.title.alternativeExam planner: Öğrencileri sınavlara çalışmaya motive eden bir mobil uygulamaen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Bilgisayar Mühendisliği Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage90en_US
dc.institutionauthorDiker, Yiğit-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid483966en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
2950.pdf3.17 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

164
checked on Sep 30, 2024

Download(s)

58
checked on Sep 30, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.