Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorBates, Frank-
dc.contributor.authorErtuğrul, Özlem-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:33:39Z-
dc.date.available2023-06-16T12:33:39Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=ePX_SaJ0b35Gq45swKG3lG0HUnkvVF4wHliBLL4CGMCUkOEftQP3dldOJY7_FNZF-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/433-
dc.description.abstractBu çalışmanın temel amacı, proje yönetiminin hizmet zincirlerinde uygulanan farklı yönlerinibelirlemek olarak tanımlanabilir.Tez, hizmet kavramının, geleneksel proje yönetimi tekniklerini ve organizasyon yapılarınıetkileyen yönlerini incelemektedir. Hizmet zincirleri söz konusu olduğunda, tedarik zinciriyönetim ilkeleri, üretim, imalat zincirlerinde olduğundan farklı algılanmalıdır. Bu çalışma,proje yönetiminde lojistik ve diğer hizmet sektörlerinde uygulanabilir yeni bakış açılarıoluşturmak istemektedir. Tez süresince, hizmet sektörlerinin, proje yönetimi kavramının, vetedarik zinciri yönetiminin tipik özellikleri incelenerek, bu temel kavramlar arasında bağlantıkurulmaya çalışılmaktadır.en_US
dc.description.abstractThe main purpose of this thesis is to determine the unique aspects of project managementapplied in the service chains.The study specifically examines the service aspects affecting the traditional projectmanagement tools and the organizational performance. When service chains are the concern,the supply chain management principles have to be perceived different than themanufacturing chains. This study attempts to establish new perspectives to projectmanagement that can be adoptable in logistics as well as other service industries. The majorcharacteristics of service industries, the project management concept and the supply chainmanagement are explored throughout the thesis so that a linkage between these major areascan be provided.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectProje Yönetimien_US
dc.subjectHizmet Sektörlerien_US
dc.subjectLojistiken_US
dc.subjectTedarik Zinciri Yönetimi,Hizmet Zincirlerien_US
dc.subjectProject Managementen_US
dc.subjectService Industriesen_US
dc.subjectLogisticsen_US
dc.subjectSupply Chain Management,Service Chainsen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleProject management aspect of the service chainen_US
dc.title.alternativeHizmet zincirlerinin proje yönetimi tarafıen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage97en_US
dc.institutionauthorErtuğrul, Özlem-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid205639en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
3379-205639.pdf568.96 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

12
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.