Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/4386
Title: Consumers' attitude to and choice of store brands in fashion apparel: Role of gender and shopping style
Authors: Ertekin, Zeynep
Kurtuluş, Kemal
Abstract: Mağaza markaları ile ilgili önceki çalışmaların çoğu tüketicilerin gıda sektöründeki tutumunu inceler. Bu çalışma tüketicilerin mağaza markalarına karşı tutumunu moda perakendeciliği alanında araştırır ve müşterilerin mağaza tercihlerini ve bu tercihleri etkileyen faktörleri inceler. Cinsiyet ve alışveriş tarzının, mağaza ve marka tercihi, mağaza markası tutumu ve mağaza sadakati üzerindeki etkisini anlamak için, 300 katılımcıdan veri toplanmıştır. Bulguların ve ileride yapılacak çalışmalar için verilen önerilerin, moda, pazarlama ve perakendecilik alanlarında çalışan araştırmacılara ve uygulayıcılara yol göstermesi ve yeni ampirik araştırmalara ışık tutması beklenmektedir.
URI: https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/177668
https://hdl.handle.net/20.500.14365/4386
ISSN: 2980-0870
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
3439.pdf667.68 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

182
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

38
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.