Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/4529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorÖksüz, Burcu-
dc.contributor.authorUzunoğlu, Ebru-
dc.date.accessioned2023-06-16T17:52:31Z-
dc.date.available2023-06-16T17:52:31Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.issn2148-2942-
dc.identifier.urihttps://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/79356-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/4529-
dc.description.abstractGünümüzün küresel ortamında rekabetçi avantaj açısından kurumların sahip oldukları soyut değerler, somut değerlerden daha önemli hale gelmiştir. Kurumların sahip olduğu en önemli soyut değerlerin başında gelen itibar, kurumun paydaşları ile olan ilişkilerinde stratejik bir anlam ifade etmekte ve bu paydaşlar nezdinde farklılaşmada önemli bir rol üstlenmektedir. İtibar kurumun karşı karşıya kaldığı tüm risklerden etkilenmektedir. Bu doğrultuda kurumlar, sürekli değişik risklerin altında olan itibarlarını korumak için ileriye dönük stratejik bir bakış açısıyla kurumun tüm fonksiyonlarını kapsayan sistemli çalışmalar gerçekleştirmeli; kendilerine özgü bir kurumsal risk yönetim planı geliştirmelidir. Bu noktada kurumların halkla ilişkiler çabaları, kurumun paydaşları ile olan çift yönlü, tutarlı ve sürekli iletişim sağlama becerilerinden ötürü itibar riski yönetim sürecinin her aşamasında amaçların gerçekleştirilmesi açısından önemli bir rol üstlenmektedir. Bu çalışmada itibarın kurumlar açısından önemi, kurumsal itibar riski yönetimi ve bu sürecin etkin bir şekilde gerçekleştirilmesinde halkla ilişkilerin rolü irdelenmiştir.en_US
dc.language.isotren_US
dc.relation.ispartofSelçuk İletişimen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectmarka imajıen_US
dc.subjectişletme yönetimien_US
dc.subjectşirket ismien_US
dc.subjectkurumsal itibaren_US
dc.subjectimaj yönetimien_US
dc.subjecthalkla ilişkileren_US
dc.subjectrisk yönetimien_US
dc.subjectitibar yönetimi brand imageen_US
dc.subjectcorporate reputationen_US
dc.subjectimage managementen_US
dc.subjectbusiness managementen_US
dc.subjectcorporate nameen_US
dc.subjectrisk managementen_US
dc.subjectreputation managementen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.titleKurumsal İtibar Riski Yönetimi: Halkla İlişkilerin Rolüen_US
dc.typeArticleen_US
dc.departmentİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.identifier.volume5en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.identifier.startpage111en_US
dc.identifier.endpage123en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.identifier.trdizinid79356-
dc.identifier.scopusqualityN/A-
dc.identifier.wosqualityN/A-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1tr-
item.grantfulltextopen-
crisitem.author.dept04.03. Public Relations and Advertising-
crisitem.author.dept04.03. Public Relations and Advertising-
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection
Files in This Item:
File SizeFormat 
3595.pdf199.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

346
checked on Apr 14, 2025

Download(s)

142
checked on Apr 14, 2025

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.