Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAtabay, Gülem-
dc.contributor.authorTaşkıran, Bilhan-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:38:38Z-
dc.date.available2023-06-16T12:38:38Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=ePX_SaJ0b35Gq45swKG3lE5E-YE5p9SL--dHonqE9mlSU4R3_ZGnli0Qlghidw0N-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/575-
dc.description.abstractÖZETPerakende Sektöründe Elektronik Ticaret Uygulamaları: Türkiye'den bir vaka analiziTaşkıran, Bilhanİşletme Yüksek Lisans İşletme Yönetimi BölümüTez Yöneticisi: Ass. Prof.Dr. Gülem AtabayOcak 2007, 213 sayfaBu tez, dünyada ortaya çıkan eğilimlerin en önemlilerinden biri olan elektronik ticaretinperakende sektöründeki uygulamalarına eğilmektedir. Çalışma, dünya perakende sektörünün,yazında incelenen artan internet kullanımı, yüksek teknolojik yeniliklerin sağladığı faydalarve zorlaşan yaşam koşullarının teşviki ile geleneksel mağaza bazlı perakendecilerdençevrimiçi kuruluşlar olması yönündeki gelişimini araştırmaktadır. Türkiye, işletmedentüketiciye elektronik ticaret konusunu daha iyi anlayabilmek amacı ile vaka analizi üzerindedetaylı bir çalışma yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractABSTRACTElectronic Commerce Implementations In Retail Sector :A Case Study From TurkeyTaşkıran, BilhanMBA, Department of Business AdministrationSupervisor:Asst.Prof.Dr. Gulem ATABAYJanuary, 2007, 213 pagesThis thesis focuses on the electronic commerce implementations in retail sector which is oneof the most important emerging trends in the world. It explores the development of worldretail sector through traditional store based retailers to online foundations encouraged by theincreased familiarity of internet usage and advances benefited through the high technologyinnovations in the changing and hardening life conditions proposed in the literature. To beable to get a deep understanding of business-to-consumer electronic commerceimplementations in Turkey retailing sector, a case study is evaluated in detail.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectElectronic Commerceen_US
dc.subjectRetailingen_US
dc.subjectInterneten_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleElectronic commerce implementations in retail sector: A case study from Turkeyen_US
dc.title.alternativePerakende sektöründe elektronik ticaret uygulamaları: Türkiye'den vaka analizien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage226en_US
dc.institutionauthorTaşkıran, Bilhan-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid205328en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
575.pdf961.79 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

78
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

24
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.