Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAtabay, Gülem-
dc.contributor.authorAyhan, Ayfer Burçak-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:38:40Z-
dc.date.available2023-06-16T12:38:40Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=wBmNpkQC9Nhi90NLW7E7-XD9loukBYlwlK5Np5wz6QpDeS3H7NaKxqk6SQ2amoN5-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/589-
dc.description.abstractBu tez küçük ve orta büyüklükteki isletmelerin global marketlerdeki stratejik isbirligi seçenekleri üzerine odaklanmıstır. Tezin öncelikli amacı; global market ve küçük ve orta büyüklükteki isletmeleri tanımlamak, küçük ve orta büyüklükteki isletmelerin global pazarlara giris stratejilerini analiz etmek ve de global marketlerde kobi'lerin avantaj ve dezavantajlarını incelemektir. Bu amaç için, Irak içi 65 adet firma ile arastırma yapılmıstır.en_US
dc.description.abstractThis thesis focuses on the strategic alliances of SMEs in global markets. The primary objective of this thesis is to define the global market and Small and Medium Sized Enterprises, analyse the SMEs? global entry strategies and their advantages and disadvantages at global markets. For this purpose, a survey was conducted to the 65 firms working in Iraq.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKOBen_US
dc.subjectKüresellesmeen_US
dc.subjectGlobal Pazaren_US
dc.subjectGlobal Pazarlara Giris Stratejilerien_US
dc.subjectIraken_US
dc.subjectSMEen_US
dc.subjectGlobalizationen_US
dc.subjectGlobal Marketen_US
dc.subjectEntry Strategiesen_US
dc.subjectIraqen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleStrategic alliances of small and medium sized enterprises in global market ; a case study from Iraqen_US
dc.title.alternativeGlobal marketlerde kobilerin stratejik işbiriği seçenekleri , Irak pazar araştırmasıen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage160en_US
dc.institutionauthorAyhan, Ayfer Burçak-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid210780en_US
item.openairetypeMaster Thesis-
item.grantfulltextopen-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1en-
item.fulltextWith Fulltext-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
3911-210780.pdf529.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

70
checked on Aug 19, 2024

Download(s)

24
checked on Aug 19, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.