Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/592
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHüseyinoğlu, Işık Özge Yumurtacı-
dc.contributor.advisorKotzab, Herbert-
dc.contributor.authorAycan, Gizem Sayat-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:38:41Z-
dc.date.available2023-06-16T12:38:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=q3-d9QtLoVA2OMExHSkJpZauWBS1Ot2Ico0UhpmLKav8CYe3U2JmfYUX9uijpq3P-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/592-
dc.description.abstractGünümüzde bütüncül kanal perakendeciliği, akıllı telefonların, tabletlerin kullanımının yaygınlaşması ve müşteri beklentilerinin artmasıyla çok önemli bir strateji haline gelmiştir. Bütüncül kanal perakendeciliğinde tek, esnek ve kesintisiz bir kanal üretmek için farklı kanalları entegre etmektedir. Türkiye'de moda sektöründeki perakendeciler, müşterileri için kesintisiz bir alışveriş deneyimi sunmak amacıyla bütüncül kanal stratejisine yatırım yapmaya başlamıştır. Bu çalışmada, Türkiye'de moda sektöründeki önde gelen perakendeciler ile yarı yapılandırılmış röportajlar yapılarak, moda sektöründe bütüncül kanal perakendeciliğin temel unsurları ve alt unsurları tespit edilmiş ve gruplandırılmıştır. Analitik hiyerarşi prosesi (AHP) yöntemi kullanılarak Türkiye'de moda sektöründe bütüncül kanal perakendeciliğin temel unsurlarının ve alt unsurlarının önem değerlerini analiz etmektedir. Bu araştırma, bütüncül kanal stratejisini uygulamak isteyen moda sektöründeki perakendecilere yol göstermek amacıyla yapılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn today's world, omni-channel retailing has become a very important strategy with the widespread use of smartphones and tablets and increased customer expectations. Omni-channel retailing integrates different channels to produce a single, flexible and seamless channel. Fashion retailers from Turkey have begun to invest in omni- channel retailing to provide a seamless shopping experience for their customers. In this study, semi-structured interviews were conducted with the leading fashion retailers from Turkey. In fashion industry, the sub-elements of omni-channel retailing were determined and they were categorized into the main elements. Thus, the hierarchical structure was obtained for Analytic Hierarchy Process (AHP). This thesis examines the importance values of the main elements and sub-elements of omni-channel retailing in fashion industry in Turkey by using AHP method. Therefore, this research would guide fashion retailers to implement omni-channel strategy.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBütüncül kanal perakendeciliğien_US
dc.subjectmoda sektörüen_US
dc.subjectanalitik hiyerarşi süreci (AHP)en_US
dc.subjectOmni-channel retailingen_US
dc.subjectfashion industryen_US
dc.subjectanalytic hierarchy process(AHP)en_US
dc.subjectGiyim Endüstrisien_US
dc.subjectClothing Industryen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectAnalitik hiyerarşi sürecien_US
dc.subjectAnalytical hierarchy processen_US
dc.subjectBütüncül kanalen_US
dc.subjectOmni-channelen_US
dc.subjectGiyim endüstrisien_US
dc.subjectClothing industryen_US
dc.subjectGiyim işletmelerien_US
dc.subjectClothing enterprisesen_US
dc.subjectGiyim sektörüen_US
dc.subjectClothing sectoren_US
dc.subjectModa sektörüen_US
dc.subjectFashion sectoren_US
dc.subjectPerakendeciliken_US
dc.subjectRetailingen_US
dc.titleThe elements of omni-channel retailing: An analysis of fashion retailers from Turkeyen_US
dc.title.alternativeBütüncül kanal perakendeciliğinin unsurları: Türkiye'de moda sektöründeki perakendecilerin analizien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Lojistik Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage110en_US
dc.institutionauthorAycan, Gizem Sayat-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid469451en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
3915-469451.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

84
checked on Sep 30, 2024

Download(s)

20
checked on Sep 30, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.