Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorYurt, Öznur-
dc.contributor.advisorÖzpeynirci, Özgür-
dc.contributor.authorAkıncı, Özge-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:38:43Z-
dc.date.available2023-06-16T12:38:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=rcbWnuqW6HxCZ_98ARapgpVTZ_R8Pzavp27oNP3XvSLuU4hqMaOIg2ZBkcCd4rTW-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/609-
dc.description.abstractRekabet baskısı tedarik zinciri üyelerinin işbirliği içinde olmalarını zorunlu hale getirmiştir. Tedarik zinciri ortakları arasındaki ilişki ve işbirliği açısından geniş bir literatür bulunmaktadır. Buna rağmen, 3. parti lojistik şirketleri arasındaki ortaklığı ile ilgili az araştırma bulunmaktadır. Bu çalışma, 3. parti lojistik şirketleri arasındaki işbirliği alternatiflerini incelemektedir. İlişkisel pazarlama değişkenlerinin işbirliği içindeki 3. parti lojistik firmalarının performanslarına nasıl etki ettiğini araştırmak amacıyla 40 maddeden oluşan bir anket uygulanmıştır. Anket sonuçları, bazı değişkenler arasında anlamlı ilişkiler gösterirken, anlamlı olması beklenen bazı değişkenler arasındaki ilişkilerin beklendiği gibi olmadığı görülmüştür.en_US
dc.description.abstractCompetitive pressures force supply chain members to generate collaborative relationships. There are an extensive literature on the relationship between, and collaboration between supply chain partners. However, there is still a lack of research on the collaborative relationship between third party logistics (3PL) service providers. This study investigates collaboration alternatives within 3PL service providers. I conducted a 40-item questionnaire in order to investigate how relationship-marketing variables affect the performance of collaborator 3PL service providers. The survey results indicate some significant relationships between the variables, while also indicating some insignificant relationships, which I expected them to be significant.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectİşletmeen_US
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.subjectLojistiken_US
dc.subjectLogisticsen_US
dc.subjectLojistik hizmetleren_US
dc.subjectLogistic servicesen_US
dc.subjectLojistik sektörüen_US
dc.subjectLogistic sectoren_US
dc.subjectServis sağlayıcılaren_US
dc.subjectService providersen_US
dc.subjectTedariken_US
dc.subjectSupplyen_US
dc.subjectTedarik zincirien_US
dc.subjectSupply chainen_US
dc.subjectTedarik zinciri yönetimien_US
dc.subjectSupply chain managementen_US
dc.subjectÖrgütsel performansen_US
dc.subjectOrganizational performanceen_US
dc.subjectİlişki pazarlamasıen_US
dc.subjectRelationship marketingen_US
dc.titleAnalysis of collaboration among 3PL service providers in terms of relationship marketing orientation and organizational performance: Case of Turkish marketen_US
dc.title.alternative3. parti lojistik servis sağlayıcıları arasındaki işbirliklerinin ilişkisel pazarlama ve örgütsel performans açısından incelemesi: Türkiye pazarı örneğien_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Lojistik Yönetimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage113en_US
dc.institutionauthorAkıncı, Özge-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid326899en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
3933-326899.pdf539.02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

80
checked on Sep 30, 2024

Download(s)

14
checked on Sep 30, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.