Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/81
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGönlügür, Emre-
dc.contributor.advisorÖner, Aslı Ceylan-
dc.contributor.authorErpamukçu, Nisa-
dc.date.accessioned2023-06-16T12:27:37Z-
dc.date.available2023-06-16T12:27:37Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttps://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=as2oTjW5jfr9IKSvmCdJYjw3cYr90GgPcM-5rNV384xgvMnum47iZpw44RlwPnN4-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14365/81-
dc.description.abstractBu tez şehirlerin markalaşması için ünlü mimarlar tarafından tasarlanan sanat müzelerinin şubeleşmesini incelemektedir. Şehir markalaşma faaliyetlerinde, hükümetler ve yerel yönetimler, çağdaş sanat müzelerinin değerinin yükselmesi nedeniyle büyük beklentilere sahiptir. Körfez Arap ülkelerinde ilk evrensel müze olan ünlü mimar Jean Nouvel'in 'Louvre Abu Dhabi' müzesi kattığı sadece kültürel değer açısından değil, aynı zamanda mimari, ekonomik ve politik boyutlardaki etkisini de araştırmaktadır. Nouvel'in Louvre Abu Dhabi müzesinden şehir markalaşması için 'Bilbao Etkisini' yakalaması beklenmektedir.en_US
dc.description.abstractThis thesis examines the branching of art museums designed by celebrated architects for the branding of cities. In city branding activities, governments and local authorities have great expectations due to the rise of the value of contemporary art museums. As the first franchise museum in the Arabian Gulf States, the 'Louvre Abu Dhabi' of Jean Nouvel, this study investigates the impact of the star architect's value not only in cultural terms but also in architectural, economic and political terms. The Louvre Abu Dhabi museum of Nouvel is expected to capture 'Bilbao Effect' for city branding.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherİzmir Ekonomi Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMimarlıken_US
dc.subjectArchitectureen_US
dc.titleBranding Abu Dhabi with the overseas branch of the Louvre museumen_US
dc.title.alternativeLouvre müzesinin denizaşırı şubesi ile Abu Dabinin markalaşmasıen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
dc.departmentİEÜ, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Mimarlık Ana Bilim Dalıen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage112en_US
dc.institutionauthorErpamukçu, Nisa-
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.identifier.yoktezid538704en_US
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeMaster Thesis-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextWith Fulltext-
item.languageiso639-1en-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Tez Koleksiyonu
Files in This Item:
File SizeFormat 
81.pdf0 BAdobe PDFView/Open
Show simple item record



CORE Recommender

Page view(s)

78
checked on Nov 18, 2024

Download(s)

34
checked on Nov 18, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.