Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14365/4531
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Üstünlüoğlu, Evrim | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-16T17:52:32Z | - |
dc.date.available | 2023-06-16T17:52:32Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.issn | 1302-5600 | - |
dc.identifier.issn | 2791-7657 | - |
dc.identifier.uri | https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/78517 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14365/4531 | - |
dc.description.abstract | Yabancı dil öğretimi ve yabancı dil öğretmeni yetiştirme konuları yıllardır Türkiye’de sıklıkla tartışılan konular olmuştur. Harcanılan zamana, paraya ve çabaya rağmen yabancı dil öğretimi beklenilen sonuçları vermemiş ve dil öğrencileri kelime ve dil bilgisinin ötesine geçememişlerdir. Bu çalışmanın amacı farklı ülkelerdeki dil eğitimi ve dil öğretmeni yetiştirme yaklaşımlarını incelemek, bu yaklaşımları Türkiye’deki uygulamalarla karşılaştırmak ve Türkiye’de yabancı dil öğretimi ve yabancı dil öğretmeni yetiştirilmesinde nelerin yapılabileceğine yönelik önerilerde bulunmaktır. İngilizce dil öğretiminin daha küçük yaşlarda başlaması, İngilizce öğretmen yetiştirme programlarına Avrupa Birliği Çerçeve programlarının yansıtılması, öğretmenlerin bireysel gelişimlerinin önemsenmesi, ilkokul, lise ve üniversitede öğretim yapacak öğretmenlerin söz konusu düzeylere uygun olarak yetiştirilmesi ve öğretmenlik uygulamasının daha uzun süreli tutulması yapılan öneriler arasındadır. | en_US |
dc.language.iso | tr | en_US |
dc.relation.ispartof | Milli Eğitim | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | dil eğitimi | en_US |
dc.subject | yabancı dil öğretimi | en_US |
dc.subject | Avrupa Birliği | en_US |
dc.subject | öğretmen eğitimi | en_US |
dc.subject | yabancı dil öğretmenleri | en_US |
dc.subject | gramer teacher education | en_US |
dc.subject | European Union | en_US |
dc.subject | foreign language teaching | en_US |
dc.subject | language education | en_US |
dc.subject | foreign language teachers | en_US |
dc.subject | grammar | en_US |
dc.title | A Brief Account of Language Teacher Training and Teaching from other Countries | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.department | İzmir Ekonomi Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 37 | en_US |
dc.identifier.issue | 179 | en_US |
dc.identifier.startpage | 322 | en_US |
dc.identifier.endpage | 332 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı | en_US |
dc.identifier.trdizinid | 78517 | en_US |
dc.identifier.scopusquality | Q4 | - |
dc.identifier.wosquality | N/A | - |
item.grantfulltext | open | - |
item.openairetype | Article | - |
item.openairecristype | http://purl.org/coar/resource_type/c_18cf | - |
item.fulltext | With Fulltext | - |
item.languageiso639-1 | tr | - |
item.cerifentitytype | Publications | - |
crisitem.author.dept | 13.08. Undergraduate English Coordinator | - |
Appears in Collections: | TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
CORE Recommender
Page view(s)
200
checked on Nov 18, 2024
Download(s)
18
checked on Nov 18, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.