Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/4538
Title: Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışına Göre Değer Yaratma: Bir Model Olarak Değer İletim Sistemi
Authors: Uzunoğlu, Ebru
Keywords: müşteri odaklı pazarlama
pazarlama
değer
bütünleşik pazarlama value
customer oriented marketing
marketing
integrated marketing
Abstract: Günümüzde bir firmanın varlığını sürdürmesi müşteri kazanabilmeye ve onu sadık kılabilmeye dayanmakta; bu da müşteri odaklı çalışmayı zorunlu kılmaktadır. Ancak sürekli ürün ve marka mesajları ile yüzleşen müşterileri kazanmak ya da mevcutlarla ilişkileri koruyabilmek kolay bir iş değildir. Günümüzün bilinçli tüketicisi, bir ürün/hizmet tercihinde sadece ihtiyacını gidermeyi değil, satın aldığı ürünün farkını, kendisine artı ne değer vereceğini bilmek istemektedir. Bu noktada yeni pazarlama yaklaşımı, tüketici gözünde “değer” olarak adlandırılan özelliği bulmayı, değeri ürününe katmayı ve bunu en iyi şekilde tüketiciye duyurmayı hedeflemektedir. Değer İletim Sistemi söz konusu müşteri değerinin değeri seçme, değeri sağlama ve değeri iletme üçlemesi ile nasıl yönetileceğini açıklamaya çalışan bir yaklaşımdır.
URI: https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/81707
https://hdl.handle.net/20.500.14365/4538
ISSN: 1306-6293
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
3605.pdf426.25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

1,194
checked on May 6, 2024

Download(s)

574
checked on May 6, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.