Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/6557
Title: Üniversite Sanayi İşbirlikleri Bağlamında Ortak Değer Yaratma Kavramına Farklı Bir Bakış
Authors: Aktan, Ahenk
Abstract: Üniversite sanayi işbirlikleri üzerine çok sayıda araştırma yapılmıştır. Bu çalışmaların birçoğu, çeşitli faktörlerin bu işbirliklerini nasıl etkilediğini ortaya koymakla birlikte; üniversite sanayi etkileşimlerini hizmet baskın mantık yaklaşımı üzerinden ortak değer yaratma kavramı çerçevesinde yeterinde incelememiştir. Hizmet baskın mantık yaklaşımı; hizmetlerin, ilişkisel bağlamda çeşitli paydaş gruplarının eşzamanlı etkileşimleri tarafından ortaya çıkarıldığını ve değerin, kaynak bütünleştiricileri olan bu işbirlikçi etkileşimler aracılığıyla birlikte yaratıldığını ileri sürer. Ayrıca, ortak değer yaratma kavramının pazarlama literatüründe daha geniş bir şekilde çalışılmış olması gerçeğinden hareketle; çalışmada, üniversite sanayi işbirliklerinde, ortak değer yaratma kavramı hakkındaki bilgiye katkıda bulunmak amaçlanmaktadır.
URI: https://doi.org/10.18026/cbayarsos.1565691
https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/1324254/a-different-perspective-to-value-co-creation-within-the-context-of-u-i-collaborations
https://hdl.handle.net/20.500.14365/6557
ISSN: 1304-4796
2146-2844
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Show full item record



CORE Recommender

Google ScholarTM

Check




Altmetric


Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.