Please use this identifier to cite or link to this item: https://hdl.handle.net/20.500.14365/4269
Title: ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUKLARA DİL ÖĞRETİMİ ALANINDA EĞİTİMİ
Authors: Çubukçu, Fatma Feryal
Köyalan, Aylin
Ertürk, Nesrin Oruç
Abstract: Çocuklara dil öğretiminin teorik bilgisinin değeri ve önemi göz önünde bulundurularak, TPRS(Okuma Becerileri ve Hikâye Anlatımı ile Dil Öğretimi) yöntemine dayanan “Okuma ve HikâyeAnlatımı” tekniği kullanılarak 30 öğretmen adayına 3 hafta süren yoğun bir çocuklara dil öğretimieğitimi verilmiştir. Çalışma ön-son test esasına dayandırılarak eğitimlerden önce ve hemen sonrakatılımcılara farklı yaş grubundaki (5-8, 9-12, 13+) çocuklara dil öğretimi hakkında bildikleri, buyaş grubu çocukların öğrenme tercihleri ve kendilerinin hangi yaş grubuna dil öğretmeyi tercihettikleri ve bu yaş çocuklarla çalışmanın zorlukları sorulmuştur. Ön test ve son test sonuçlarıkıyaslandığında, verilen eğitimlerin katılımcılar üzerindeki olumlu etkilerini görmek mümkünolmuştur.
URI: https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/289358
https://hdl.handle.net/20.500.14365/4269
ISSN: 1303-0493
2148-4929
Appears in Collections:TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection

Files in This Item:
File SizeFormat 
3314.pdf353.37 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record



CORE Recommender

Page view(s)

76
checked on Nov 11, 2024

Download(s)

24
checked on Nov 11, 2024

Google ScholarTM

Check





Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.