Please use this identifier to cite or link to this item:
https://hdl.handle.net/20.500.14365/4269
Title: | ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇOCUKLARA DİL ÖĞRETİMİ ALANINDA EĞİTİMİ | Authors: | Çubukçu, Fatma Feryal Köyalan, Aylin Ertürk, Nesrin Oruç |
Abstract: | Çocuklara dil öğretiminin teorik bilgisinin değeri ve önemi göz önünde bulundurularak, TPRS(Okuma Becerileri ve Hikâye Anlatımı ile Dil Öğretimi) yöntemine dayanan “Okuma ve HikâyeAnlatımı” tekniği kullanılarak 30 öğretmen adayına 3 hafta süren yoğun bir çocuklara dil öğretimieğitimi verilmiştir. Çalışma ön-son test esasına dayandırılarak eğitimlerden önce ve hemen sonrakatılımcılara farklı yaş grubundaki (5-8, 9-12, 13+) çocuklara dil öğretimi hakkında bildikleri, buyaş grubu çocukların öğrenme tercihleri ve kendilerinin hangi yaş grubuna dil öğretmeyi tercihettikleri ve bu yaş çocuklarla çalışmanın zorlukları sorulmuştur. Ön test ve son test sonuçlarıkıyaslandığında, verilen eğitimlerin katılımcılar üzerindeki olumlu etkilerini görmek mümkünolmuştur. | URI: | https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/289358 https://hdl.handle.net/20.500.14365/4269 |
ISSN: | 1303-0493 2148-4929 |
Appears in Collections: | TR Dizin İndeksli Yayınlar Koleksiyonu / TR Dizin Indexed Publications Collection |
Show full item record
CORE Recommender
Page view(s)
76
checked on Nov 11, 2024
Download(s)
24
checked on Nov 11, 2024
Google ScholarTM
Check
Items in GCRIS Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.