Skip navigation
GCRIS
  • Ana Sayfa
  • Araştırma Çıktıları
  • Araştırmacılar
  • Birimler
  • Projeler
  • Raporlar
  • Ödüller
  • Ekipmanlar
  • göre keşfet
    • Araştırma Çıktıları
    • Araştırmacılar
    • Birimler
    • Projeler
  • Oturum aç:
    • GCRIS Arşiv'im
    • e-Posta ile
      Güncelleme Al
    • Hesap Detaylarını Düzenle
  • Türkçe
  • English

İEU GCRIS Veritabanı

İzmir Ekonomi Üniversitesi Araştırma Ekosisteminin bir parçası olan İEU GCRIS Veritabanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi’ndeki tüm araştırma çıktılarının ötesinde; ödüller, projeler, laboratuvar ekipmanları gibi araştırma bileşenlerini de aramaya ve keşfetmeye olanak sağlayan, bu bileşenleri araştırmacılarla ilişkilendirerek farklı metriklerle ileri düzey raporlama sunabilen ve kurumsal stratejik kararlara destek veren bir araştırma ve performans değerlendirme bilgi sistemidir. Bunun yanında araştırma faaliyetleriyle ilgili her türlü akademik çıktıyı bir araya getiren, düzenleyen ve uzun dönemli koruma sağlayarak tüm bilim dünyası ile paylaşıma izin veren uluslararası standartlarda bir açık kurumsal akademik arşivdir.

  • Yayınlar    
  • Dergiler    
  • Araştırmacılar    
  • Projeler    
  • Diğer    
  • Birimler    

Yayınlar

5724

Birimler

93

Araştırmacılar

580

Projeler

343

En Çok Görüntülenen

11.064
Effects of Traditional and Digital Experiential Marketing on Brand Loyalty: a Research on Sephora Brand Öztürk, Burcu; Kip, Sema 
Tür Master Thesis
4.568
How Does Generation Z Perceive H&m and Luxury Designer Co-Brandings? Qualitative Insights From Turkey Tunçer, Ali Rıza
Tür Master Thesis
3.954
A Study on the Relationship Between Anxiety Types and the Zeigarnik Effect Erdin, Buse
Tür Master Thesis
3.676
Auditors' Perceptions of Artificial Intelligence: Evidence From Global Audit Companies Şen, Yağmur
Tür Master Thesis
3.454
Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışına Göre Değer Yaratma: Bir Model Olarak Değer İletim Sistemi Uzunoğlu, Ebru 
Tür Article

En Çok İndirilenler

7.016
Effects of Traditional and Digital Experiential Marketing on Brand Loyalty: a Research on Sephora Brand Öztürk, Burcu; Kip, Sema 
Tür Master Thesis
2.610
How Does Generation Z Perceive H&m and Luxury Designer Co-Brandings? Qualitative Insights From Turkey Tunçer, Ali Rıza
Tür Master Thesis
2.546
Menopoz Yavan, Tülay ; Köprülü Ç
Tür Book Part
1.966
Auditors' Perceptions of Artificial Intelligence: Evidence From Global Audit Companies Şen, Yağmur
Tür Master Thesis
1.958
The Impact of Marketing Communication Tools for Skin Care Products on Jordanian Adolescents Hamdan, Rahaf
Tür Master Thesis

Güncel Gönderiler

1 2 atom
TÜRKÇEDEKİ DUYGU SÖZCÜKLERİ VE DUYGU YÜKLÜ SÖZCÜKLER Mergen, Filiz 
Tür Article
Culinary Application of Artisan Chocolate Enriched With Spirulina and Sensorial Evaluation Öztürk, Betül ; Ozgun, Oyku Leyla
Tür Article
Comparison of Machine Learning Methods for Limited Predictive Maintenance Ozkul, Timur; Topalli, Ayca 
Tür Article
Conceptualising Social Gastronomy Movement From the Perspective of Social Gastronomy Initiatives Irıgüler, Feray
Tür Article
A Bibliometric and Visual Analysis of Publications on Low-Density Lipoprotein Cholesterol Estimating Equations Bolat, Serkan ; Yerlitas, Serra Ilayda; Cephe, Ahu; Kochan, Necla ; Zararsız, Gözde Ertürk; Doğan, Halef Okan; Zararsiz, Gokmen
Tür Article

Keşfet

  • Yayınlar
  • Araştırmacılar
  • Patentler
  • Birimler
  • Projeler
  • Dergiler


  • Etkinlikler
  • Ekipmanlar
  • Ödüller
  • Raporlar
  • Dil
  • Haklar
  • Kategori

Hakkında

  • İletişim
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Görüş ve Öneri
Görüş ve Öneri
Research Ecosystems tarafından yapılmıştır
GCRIS Dashboard Giriş yapın