Skip navigation
GCRIS
  • Ana Sayfa
  • Araştırma Çıktıları
  • Araştırmacılar
  • Birimler
  • Projeler
  • Raporlar
  • Ödüller
  • Ekipmanlar
  • göre keşfet
    • Araştırma Çıktıları
    • Araştırmacılar
    • Birimler
    • Projeler
  • Oturum aç:
    • GCRIS Arşiv'im
    • e-Posta ile
      Güncelleme Al
    • Hesap Detaylarını Düzenle
  • Türkçe
  • English

İEU GCRIS Veritabanı

İzmir Ekonomi Üniversitesi Araştırma Ekosisteminin bir parçası olan İEU GCRIS Veritabanı, İzmir Ekonomi Üniversitesi’ndeki tüm araştırma çıktılarının ötesinde; ödüller, projeler, laboratuvar ekipmanları gibi araştırma bileşenlerini de aramaya ve keşfetmeye olanak sağlayan, bu bileşenleri araştırmacılarla ilişkilendirerek farklı metriklerle ileri düzey raporlama sunabilen ve kurumsal stratejik kararlara destek veren bir araştırma ve performans değerlendirme bilgi sistemidir. Bunun yanında araştırma faaliyetleriyle ilgili her türlü akademik çıktıyı bir araya getiren, düzenleyen ve uzun dönemli koruma sağlayarak tüm bilim dünyası ile paylaşıma izin veren uluslararası standartlarda bir açık kurumsal akademik arşivdir.

  • Yayınlar    
  • Dergiler    
  • Araştırmacılar    
  • Projeler    
  • Diğer    
  • Birimler    

Yayınlar

5624

Birimler

93

Araştırmacılar

569

Projeler

343

En Çok Görüntülenen

10.528
Effects of Traditional and Digital Experiential Marketing on Brand Loyalty: a Research on Sephora Brand Öztürk, Burcu; Kip, Sema 
Tür Master Thesis
4.216
How Does Generation Z Perceive H&m and Luxury Designer Co-Brandings? Qualitative Insights From Turkey Tunçer, Ali Rıza
Tür Master Thesis
3.548
A Study on the Relationship Between Anxiety Types and the Zeigarnik Effect Erdin, Buse
Tür Master Thesis
3.274
Auditors' Perceptions of Artificial Intelligence: Evidence From Global Audit Companies Şen, Yağmur
Tür Master Thesis
3.080
Müşteri Odaklı Pazarlama Anlayışına Göre Değer Yaratma: Bir Model Olarak Değer İletim Sistemi Uzunoğlu, Ebru 
Tür Article

En Çok İndirilenler

6.514
Effects of Traditional and Digital Experiential Marketing on Brand Loyalty: a Research on Sephora Brand Öztürk, Burcu; Kip, Sema 
Tür Master Thesis
2.490
How Does Generation Z Perceive H&m and Luxury Designer Co-Brandings? Qualitative Insights From Turkey Tunçer, Ali Rıza
Tür Master Thesis
2.360
Menopoz Yavan, Tülay ; Köprülü Ç
Tür Book Part
1.858
Auditors' Perceptions of Artificial Intelligence: Evidence From Global Audit Companies Şen, Yağmur
Tür Master Thesis
1.754
The Impact of Marketing Communication Tools for Skin Care Products on Jordanian Adolescents Hamdan, Rahaf
Tür Master Thesis

Güncel Gönderiler

1 2 atom
Utilizing Service-Learning Courses as Communication Interventions for Development and Social Change: A Case Study Pınar Umul Ünsal; Serra Evci
Tür Conference Proceedings
“I am no longer a passive patient”: What are the communication competence expectations from physicians? Ebru Uzunoğlu; Selin Türkel; Serra Evci
Tür Conference Proceedings
Uç Eyleyici Mekanizması İle Nesne Manipülasyonu İçin Hibrit Kuvvet-Konum Kontrolü Tabanlı Kayma Önleyici Karar Mekanizması Ve Kontrol Algoritması Kaya, Ozan; Gündüz, Çağıl; Ertuğrul, Şeniz 
Tür Patent
Bir Oligonükleotid Bileşimi Ve Bu Oligonükleotid Bilş. Kullanımı Doluca, Osman 
Tür Patent
Bir Çay Demleme Makinesi Özcan, Can ; Irkdaş Doğu, Derya ; Çetin, Yağmur Nur
Tür Patent

Keşfet

  • Yayınlar
  • Araştırmacılar
  • Patentler
  • Birimler
  • Projeler
  • Dergiler


  • Etkinlikler
  • Ekipmanlar
  • Ödüller
  • Raporlar
  • Dil
  • Haklar
  • Kategori

Hakkında

  • İletişim
  • GCRIS
  • Research Ecosystems
  • Görüş ve Öneri
Görüş ve Öneri
Research Ecosystems tarafından yapılmıştır
GCRIS Dashboard Giriş yapın